Monday 13 February 2012

Dari mana harus bermula....

Bismillahirrahmanirrahim,
Berpindah, mendapat tugasan baru dalam keadaan ini sendiri masih baru serba serbinya memberikan saya cabaran untuk memulakan.

Bantulah saya Allah untuk saya mulakan ia...dari mana saya harus bermula.Kurniakan ilham kepada saya Ya Allah, agar amanah yang saya terima ini dapat saya galas dengan baik dan bernilai dari setiap wang gaji yang saya terima. 

Saya ini lemah, pengalamannya kurang, ilmunya terbatas, mohon Ya Allah, jelmakan 1 ilham untuk saya bekerja kearah yang baik dan dapat membantu meningkatkan kualiti tempat saya bekerja.
Syukur Alhamdulillah, saya mempunyai suami yang sangat baik, memahami dan berilmu. Saya yakin, beliaulah yang akan menunjuk ajar saya pada perkara yang tidak saya faham....

Semoga saya akan mendapat idea dari mu Ya Allah bagaimana untuk saya meneruskan permulaan ini.






No comments:

Post a Comment